fredag 22 oktober 2010

Hundkalas på UHAC

Har ni hundkalas?
Javisst, det är klart vi fixar ett sådant.
Med balonger, hattar och fint dukat.
Jättekul att kunna bjuda in sina hundkompisar och fira hundens födelsedag.
En specialskål med extra smaskig hundsmörgåstårta till alla gäster.
Fiskdamm med godispåse att ta med hem.
Som vanligt gott kaffe och hembakat till hussar och mattar.
Vill du boka hundkalas, skicka ett mail med dina önskemål till kontakt@uhac.se
75:- per hund och människa, då ingår allt. Vi hjälper även till att skicka ut en fin inbjudan via e-post.

Klart det ska vara ljus i tårtan!
GRATTIS på 3-års dagen!
Födelsedagshunden som fyller 3 år

En av gästerna

Är det tårta nu?

Kalasdax på UHAC
Verkligen trivsamt ställe... kan varmt rekommendera
ett kalas på UHAC!

6 kommentarer:

  1. Just den där dagen var vi där och fikade men vi gick innan kalasgästerna kom. Det var så himla trevligt att få ta med sig vovven!!!
    Fredagens Öppna Hus är inbokaat - den missar vi INTE :)Jag ska gå dit en stund med min valp och hans syster med matte åker in från landet :)
    Kram från Bullmastiffsyskonen Baloo & Ella

    SvaraRadera
  2. De "små" kommer snart att synas på hemsidan eller här i bloggen, riktigt bra på bild blev de!
    Ni är så välkomna.
    /Yvonne

    SvaraRadera
  3. Jag var så fräck att jag lånade två bilder till Baloo's blogg - men jag skrev tydligt att jag lånat från Dig och länkade på två ställen.. Sprider detta till alla jag känner med hund :)
    Roligt att bilderna blev bra :) För det är inte så lätt att få med hela valpar liksom ;)
    Håller utkik!
    Ses på fredag!
    // Pernilla & Baloo

    http://bullenbaloo.blogspot.com

    SvaraRadera
  4. Nu har jag varit i "snattartagen" igen och lånat en bild på loggan och lagt ut som lite klickbar marknadsföring ;) Hoppas Det var ok?!

    SvaraRadera
  5. Absolut, all hjälp vi kan få är bara bra, tack!

    SvaraRadera
  6. Inget att tacka för.. Det är dessutom det lilla!
    Ha en bra dag!

    // Pernilla

    http://bullenbaloo.blogspot.com

    SvaraRadera