torsdag 16 september 2010

I lunchvimlet

På caféet i går vid lunchtid kunde man se några bekanta nosar men det knöts även en del nya bekantskaper medan deras ägare avnjöt dagens soppa eller den utsökta köttfärspajen.

-"Hej, är du också ny här?"
 
En kändis tittar in, kolla Uppsalatidningen på fredag!
 
-"Jammi... jag fick slumpen!"

-"Jäääsp... undrar om man kan ta en tupplur någonstans,
i en skön säng!!!"
  
Här sitter man och vaktar en macka...
-"Glöm inte hundkexen!"
  
Värsta bortskämda hunden... undrar vem ägaren är...
hon gillar inte grädden i alla fall.
 

-"Klart att vi hundar ska trivas vid bordet."

-"Tyvärr matte, jag åt upp din kaka!"


Håller en lite låg profil...
men har spanat in en lite mindre kille som verkar snäll.


-"Vill du ha en frolic i stället för kakan?"


-"Jag börjar känna mig som hemma här, trevligt ställe!"
   
 
En och annan liten besökare kommer också till caféet.

-"Sa inte du matte att jag skulle få ett kex om jag skötte mig bra?"

Åh vi fick vimla på kontoret... fuskigt!
Tur att det är en glasdörr så man fick en skymt av gästerna i alla fall.
.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar